Оплата, доставка та повернення

Умови доставки та оплати товару

Доставка замовлень відбувається на наступний день після підтвердження замовлення.

Доставка замовлень від 300 грн кур’єром по Львову безкоштовна. Доставка замовлень до 300 грн = 50 грн до замовлення.

Доставка по Україні відбувається за рахунок замовника службами доставки які зручні замовнику. Оплата здійснюється згідно тарифів перевізника. 

Замовлення за допомогою нашого інтернет магазину приймаються цілодобово.

Замовлення обробляються нашими менеджерами з 11:00 до 18:00 в робочі дні.

Якщо замовлення виконане у вихідний або святковий день то його обробка буде виконана на наступний робочий день або по можливості у той самий день. Робочі дні: понеділок - п’ятниця.

Всі замовлення які оформляються за допомогою інтернет магазину відправляються тільки після підтвердження та узгодження в телефонному режимі після дзвінка нашого менеджера а також після перевірки наявності товару на складі інтернет магазину.

У випадках відсутності товару, замовленого та оплаченого замовником, адміністрація може вносити зміни до списку замовлення, але тільки після узгодження з замовником.

У разі коли зображення товару не співпадає з описом, просимо уточнювати інформацію про товар та наявніть зручним для Вас способом.

Оплата замовлення

Оплатити замовлення можна:

  • через сайт інтернет-магазину карткою Visa/MasterCard (LiqPay).
  • перерахувати кошти на картку ПриватБанку нашого інтернет магазину.
  • безготівково. Менеджер надішле рахунок-фактуру який потрібно буде оплатити в касі банку або з рахунку фірми.
  • готівкою кур’єру при отриманні замовлення

 

Всі витрати по грошовим переказам несе клієнт.

 

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" клієнти нашого інтернет-магазину мають право на обмін або повернення придбаного товару протягом 14 днів з моменту придбання.

 

Повернення та обмін здійснюється тільки один раз у тому випадку, якщо виріб не знаходився у користуванні, упаковка має товарний вигляд і властивості споживання, у комплекті збереглися не пошкоджені касові або товарні чеки, коробка, пломби, фабричні наклейки.

 Поверненню не підлягають:

  • вироби без упаковки,
  • вироби з повним або частковим пошкодженням упаковки,
  • парфумерно-косметичні товари (входять у перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну).

  При отриманні замовлення переконайтеся, що доставлений товар відповідає Вашому замовленню. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд, Ви вправі відмовитися від покупки. Товар не може бути повернений після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

 

При поверненні товару Вамнеобхідно зв’язатися з нашим менеджером за телефонами:

Лайф: 093 161 44 60

та узгодити деталі повернення товару за умови що він підлягає поверненню згідно "Закону про захист прав споживачів".

Вартість доставки не компенсується.